Løb for livet – sponsoreret med GEZE´s team til ”Ditzinger Lebenslauf 2019”

Sportsevents, familiefester og engagement for hinanden. ”Ditzinger Lebenslauf“ kombinerer løb med indsamling af penge til mennesker, der lider af cystisk fibrose. GEZE-teamet var klar ved start med en af de største grupper af deltagere. 106 løbeentusiaster fra GEZE og deres familier ”løb” 1.715 kilometer og donerede 4.500 EUR. Alle oplevede hvor sjovt det kan være at gøre noget for en god sag, mødes uden for arbejdspladsen og lære hinanden at kende endnu bedre.

For en god sag: Løb og lær hinanden at kende uden for arbejdspladsen

GEZE´s team løb helt nøjagtigt 4.288 EUR ind. Det er et spørgsmål om ære for ledelsen i den familieejede virksomhed altid at sikre en god, rund sum. Forårsvejret den første søndag i april var også fantastisk. Mange kom med hele familien og sluttede sig til en af GEZE-grupperne, der løb sammen igen og igen hele dagen igennem. Velgørenhedsløbet var også en god mulighed for kollegerne fra GEZE´s datterselskab i Serbien til at lære hinanden bedre at kende.

Et af GEZE´s teams til „Ditzinger Lebenslauf“: Løb som du vil med hele familien – og saml donationer til behandling af cystisk fibrose, der forlænger de syges levetid. Foto: GEZE GmbH

Det er lettere at lave et udholdenhedsløb med gode samtaler og kolleger fra andre områder og deres familier. Det gode er, at du både kan løbe helt afslappet og mere ambitiøst. Der er noget for enhver og ingen løber alene. Vi holder endnu mere af at løbe, fordi vi ved, at vores donation lander et godt sted.

Yvonne Sommerer, produktmanager

Kun kilometerne tæller

Hastighed er intet kriterium, men derimod antallet af kilometer, der rent faktisk tilbagelægges for patienternes liv. Hver enkelt kilometer omdannes til en donation. Med det samlede donationsbeløb fra de tilbagelagte 63.578 km, løbet af 4.727 løbere, vil research og behandlingsmuligheder for den skrækkelige metaboliske sygdom cystisk fibrose blive udviklet yderligere.

I mange år har ”Ditzinger Lebenslauf“ været en integreret del af GEZE´s sociale og medicinske engagement.