Arkitekternes foretrukne: GEZE igen udmærket for innovativ dørteknologi.

Ved tildeling af Architects‘ Darling Award 2023 har GEZE fået bronzemedaljen i kategorien "Automatiske døre". Næsten 2.000 arkitekter og planlæggere deltog i den største tyske multimediale brancheundersøgelse, og valgte deres favoritter i byggebranchen blandt ca. 200 producenter og mærker.

231123_GEZE_ArchitectsDarling_Bronze.jpg

GEZE fik bronzemedaljen ved Architects‘ Darling Award 2023. © GEZE GmbH

GEZE overbeviste de forespurgte arkitekter ud over den høje produktkvalitet især hvad angår sikkerhed og forholdet mellem pris og ydelse. Marco Zaoral, Team Lead Internal Building Project Consulting ved GEZE siger: Vi glæder os meget over at vi har vundet denne pris igen. Undersøgelsens resultater belyser vores styrker og potentialer, og de viser en gang mere at vi er en pålidelig partner for de vigtigste beslutningstagere inden for byggeri.

Vi glæder os meget over at have vundet denne pris igen. Undersøgelsens resultater belyser vores styrker og potentialer, og de viser en gang mere at vi er en pålidelig partner for de vigtigste beslutningstagere inden for byggeri.

Marco Zaoral, Team Lead Internal Building Project Consulting hos GEZE

myGEZE Control: intelligent konnektivitetsløsning for bygningsteknologi.

myGEZE Control basisenhed

Med Connectivity-platformen myGEZE Control kan dør-, vindues- og sikkerhedssystemer styres centralt. © GEZE GmbH

Traditionsvirksomheden fra Leonberg er blandt de førende udbydere af dør-, vindues- og sikkerhedsteknologi og er allerede flere gange blevet præmieret for sine innovative systemløsninger. Pionerånden til konstant at udvikle produkter, kendetegner også virksomhedens nyeste innovationer. Dette gælder også myGEZE Control – et innovativt bygningsautorisationssystem, som intelligent linker døre, vinduer og sikkerhedssystemer og således sørger for mere sikkerhed, energieffektivitet og komfort. Således f.eks. også en af de nyeste udviklinger på området automatiske døre: den automatiske karruseldør Revo.PRIME, der overbeviser ved en særlig lav kranshøjde og en energieffektiv dørautomatik

Byggeindustriens „Best Performer“

Allerede siden 2011 kendetegner Heinze GmbH med Brand Award de mest efterspurgte løsninger i byggeindustrien. Ved årets konkurrence er Brand Awards tildelt i 23 produktkategorier og Jury Awards i 14 kategorier. Som branchens foretrukne blev de virksomheder kåret, som inden for deres produktområde og målt ved fem forskellige vurderingskriterier, som kvalitet, forhold mellem pris-ydelsesforhold, innovation, optik/design og sikkerhed oftest blev nævnt som favorit.