Brandbeskyttelse til bygningsplanlægning: GEZE på FeuerTrutz-messen

Vi implementerer brandbeskyttelseskoncepter, der passer til din bygnings behov. Besøg os i hal 10.0, stand 404 på FeuerTrutz messen fra den 20.-21. februar 2019. Find ud, af hvordan døre og vinduer bliver endnu mere sikre med GEZE Cockpit bygningsautomatiseringssystem. Oplev fordelene ved vores trådløse hold-åbent system, vores nye kompakte RWA kontrolpanel og andre innovative produkter til forebyggende brandbeskyttelse.

GEZE Cockpit bygningsautomatisering

GEZE Cockpit Kampagne-packshot

Et af vores messehøjdepunkter er det første intelligente dør-, vindues- og sikkerhedssystem, der byder på helt nye muligheder inden for bygningsautomatisering med BACnet. Vi ser frem til at vise dig, hvordan GEZE Cockpit giver dig intelligente muligheder for tværdisciplinær netværksstyring, og hvordan vi kan give dig omfattende og individuel støtte lige fra planlægningsprocessen og frem til ibrugtagning og service.

Mere sikker: netværksforbundet og intelligente døre og vinduer

GEZE Cockpit

© iStock

• Maksimal kontrol og overvågningpræcision
  • Individuelle scenarier: Automatisk åbning/lukning/låsning udløst på bestemt tidspunkt eller ved bestemt adfærd/situation
  • Sikker dataudveksling via BACnet
  • Mange anvendelser
  • Drift via IP-kompatible enheder
Mere om GEZE Cockpit

Trådløs og fjernudvidelse af hold-åbent systemer

Sortimentet af hold-åbent systemer er endnu mere sikkert med en meget speciel udvidelsesløsning til branddøre. Ledningsforbindelse til loftdetektorer og manuel udløsningsknap til GEZE´s hold-åbent systemer er udskiftet med FA GC 170 trådløs udvidelse. Med denne smarte løsning, der også kan eftermonteres, vil vi også vise dig, hvordan hold-åbent systemer kan bruges endnu mere praktisk og ”usynligt”, selv til nødudgange.

• Pålidelig planlægning
  • Ingen separate ledninger til loftdetektorer og manuelle udløsningsknapper
  • Fleksibelt systemdesign til særlige bygningskonditioner
  • Hurtig og enkel forbindelse